Re: [VI] kan man lege mail i vim?

> From sslug@sslug  Tue Oct  2 23:55:13 2001
> Subject: Re: [VI] kan man lege mail i vim?
>
> On Tue, 2 Oct 2001 23:21:06 +0200 Mads Martin Joergensen <sslug@sslug> wrote:
> [snip]
>
> jeg tænkte nu også mere via makroer, mutt/pine osv.

Der er vimail, vine og et par andre (som jeg ikke kan huske hvad
hedder).

Det er i oevrigt ikke en ny funktion i 6.0, men det er foerst der
der er gode hilight-funktioner til email.

Ellers kan man, som ogsaa mange andre naevner blot bruge vi(m) som
editor for sin favorit mail-klient, selv bruger jeg vim 6.0 som
editor for mail (mail paa kommandolinjen)

--
   _______
  /       \    Michael Westergaard <sslug@sslug>