Re: [VI] kan man lege mail i vim?

On Tue, Oct 02, 2001 at 11:55:05PM +0200, Kim Schulz wrote:
> On Tue, 2 Oct 2001 23:21:06 +0200 Mads Martin Joergensen <sslug@sslug> wrote:
> [snip]
>
> jeg tænkte nu også mere via makroer, mutt/pine osv.

Hvilket minder mig om en ting, jeg synes der mangler i mutt. Man burde
kunne åbne, en kommando (ligesom med popen). Så man kunne :e
command:Make, og så kom outputet fra Make ind i en buffer mens man kunne
editerer i de andre. Jeg var faktisk begyndt at kigge på at patche vim,
men da den brugte open i stedet for fopen, kunne jeg ikke lige se
hvordan det skulle gøres.

--
Anders Bo Rasmussen
mailto:sslug@sslug

God is real, unless specifically declared integer.