Re: [VI] kan man lege mail i vim?

* Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug> [Oct 02. 2001 11:25]:

> Dokumentation har der da været hele tiden, også i alpha-versionerne med
> :help. Prøv at skriv til ham der har lavet screenshotet.

Det er da ikke andet end som det ville se ud hvis bare man bruger VIm
som editor ifm. sin mail-/newsklient.

Jeg har godt nok svært ved at tro på der ligefrem er bygget en mailklient
ind i VIm....

--
Mads Martin Joergensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic