Re: [VI] kan man lege mail i vim?

Jeg mener nu også at jeg har hørt at vim kan bruges som e-mail klient, men det er
nok først fra 6.0. Jeg ved bare ikke hvordan, men der kommer nok snart noget doc
til den nye version (vertikalt split styrer). Dette screenshot fra www.vim.org
viser i hvert fald nogle af de nye features. Bl.a. e-mail:
http://www.vim.org/pics/vim.tetz.gif

--
<>  "The rumors that Unix is not userfriendly are lie.                  <>
||   Unix is userfriendly.                                              ||