Re: [VI] kan man lege mail i vim?

On Mon, 01 Oct 2001 22:37:26 +0200,
kim schulz <sslug@sslug> wrote:

> hejsa
> Jeg har hørt at man kan få vim til at aggere mailklient lige som emacs
> kan gøre det. Jeg ved dog bare ikke hvordan! noget der ved om dette er
> muligt?

Med nogle syge makroer kunne det sikkert lade sig gøre - men det ville
vist ikke være særlig hurtigt/funktionelt.

Jeg tror det ville være en meget bedre ide, at bruge mutt med vim som
editor!

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk