Re: [VI] Udførelse af shellscript på et ord

On Fri, 24 Aug 2001 14:08:58 +0200 (CEST),
Palle Bratholm <sslug@sslug> wrote:

> Hej Anders
> Nu fik jeg installeret en rigtig gammel VIM (på en rigtig gammel
> maskine, med en rigtig gammel Slackware 3.4).

Der er sørme service på på denne mailingliste :)

>:!ls <cword>

Mange tak, det var lige hvad jeg skulle bruge. Det skal bruges til at
tilføje ord til sslugs ordbog, når jeg trykker <f5> oven på dem. De ord
der ikke i forvejen er i listen er blevet syntaxhighlightede.

Jeg ved dog ikke hvad jeg skal gøre ved sammensatte egenavne, som fx
Hotel Eksempel. Dette ville være smart hvis man lige kunne gå i visual
mode og markere det, og så trykke <f5>, men hvordan det gøres har jeg
heller ikke fundet ud af :(

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk