Re: [VI] Udførelse af shellscript på et ord

Hej Anders
Ok, så kunne jeg jo foreslå dig at anvende elvis, men det behøver jeg
vel ikke at spilde vores tid med :-)
Så efter at have checke lidt på nettet har jeg dette forslag, som
jeg ikke har checket selv fordi jeg i øjeblikket ikke har Vim
installeret nogen steder (jeg har overvejet at have en maskine med
vim som en option, dels på grund af de ekstra muligheder, dels som
"testbænk" i disse situationer!)

Prøv

viw:
og så redigere ex kommandoen så den passer! (svarende til mit tid-
ligere forslag)

Det er også muligt at du simpelthen kan bruge den tilsvarende "filter"
funktion:

viw!<shellscript>

Det er i hvert fald et forsøg værd!

Giv lige besked om, hvorvidt noget af det virker!

--

mvh

Palle Skov Bratholm