Re: [VI] Udførelse af shellscript på et ord

Hej Anders
Nu er du jo ikke voldsomt specifik, men ihvertfald i elvis virker
følgende metode:

:! <shellscript> \@

hvor <shellscript> er navn (og evt. path) på dit shellscript og \@ erstattes
(af elvis) med ordet under cursoren.

Giv lyd hvis det ikke opfylder dine behov, så ser vi på det igen!

--

mvh

Palle Skov Bratholm
<sslug@sslug>