Re: [VI] Farver i VIM

* Rasmus Meldgaard <sslug@sslug> [Aug 13. 2001 07:41]:
> Hej
> Nå jeg bruger VIM i konsolen eller rxvt (dvs. med sort baggrund) har
> jeg svært ved at læse det der er syntax highligtet fordi det er for
> mørt.
> Jeg har sat bg til dark, men det virker som om VIM inuraer det.
> Er her nogen der kan hjælpe mig med det problem?

Jeg har følgende i min .vimrc, som hjælper da jeg også bruger sorte
xterms:

----->

set background=dark

"Syntax highlighting for black backgrounds
highlight Constant gui=NONE guibg=grey95

<-----

--
Mads Martin Jørgensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic and