Happy Hacking Keyboard (Was: Ecp key remappaping)

Svend Erik Venstrup wrote:

> Hjemmeside hvor, jeg har ledt efter den??

http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html

Desuden skulle de i Danmark forhandles af Mazzive, men jeg kan ikke få
fat i deres hjemmeside:

http://www.mazzive.dk/hhkb.html

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34