Re: [VI] Ecp key remappaping

Mads Martin Jørgensen wrote:

> Så vil du bruge 'xev' til at finde hvilken keycode ½ tasten har (jeg har
> den ikke -- jeg bruger happy hacking keyboard), hvorefter du tester det
> med:
>
> % xmodmap -e 'keycode XXX = Escape'
>
> Det skulle gerne give dig ønsket effekt.
>
> Når det så er på plads, kan du smide det i .Xmodmap

Det virker jo fint, jeg er er blevet lidt indspireret af det der happy
hacking keyboard. Hvor kan man få det herhjemme jeg var inde på deres
hjemmeside, det ser jo ret lækkert ud, og det keybord jeg sidder ved er
fra 1992, hvilket dog sådan set ikke forhindre det i at fungere
udemærket.

Er happy hacking keyboard et hårdt eller blødt keybord, jeg kan ikke
fordrage hvis man dårligt kan mærke sine anslag.

Poul-Erik