Re: [VI] Ecp key remappaping

* Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> [Jul 30. 2001 14:00]:

> Efter lidt overvejelse er jeg blevet enig med mig selv om at det nok
> er bedst at det er globalt. Jeg kan jo ligeså godt vænne mig til det
> hvis jeg skal bruge det.

Så vil du bruge 'xev' til at finde hvilken keycode ½ tasten har (jeg har
den ikke -- jeg bruger happy hacking keyboard), hvorefter du tester det
med:

% xmodmap -e 'keycode XXX = Escape'

Det skulle gerne give dig ønsket effekt.

Når det så er på plads, kan du smide det i .Xmodmap

--
Mads Martin Jørgensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic and