Re: [VI] Ecp key remappaping

Palle Bratholm wrote:

> Hej Poul-Erik
> Det er jeg ret sikker på at man godt kan, men jeg har ikke gidet finde
> ud af hvordan man smartest gør det (og det er antageligt også lidt
> afhængigt af hvilken klon man bruger)
>
> Jeg har i stedet valgt at lade mig "inspirere" af pfuca's "Happy
> Hacking Keyboard" og remappe på konsol niveau, ved at modificere
> det globale keymap. (kig på /usr/lib/kbd/keymaps).
>
> Det er lidt mere tricky hvis man også skal have det til at virke i
> X-windows, men det kan lade sig gøre.
>
> Sig til hvis du er interesseret i mere info!

Ikke lige med det samme, på konsol niveau kan jeg sagtens finde ud af
det, og sikkert og til X, når jeg spurgte var det mest fordi at jeg
regnede med at der vel var andre før mig der har været irriteret over
det, jeg kan vel ikke være den eneste med pølsefingre, så det kunne jo
være at der var nogen der var kommet på noget smart.

Poul-Erik