Re: [VI] Ecp key remappaping

Hej Poul-Erik
Det er jeg ret sikker på at man godt kan, men jeg har ikke gidet finde
ud af hvordan man smartest gør det (og det er antageligt også lidt
afhængigt af hvilken klon man bruger)

Jeg har i stedet valgt at lade mig "inspirere" af pfuca's "Happy
Hacking Keyboard" og remappe på konsol niveau, ved at modificere
det globale keymap. (kig på /usr/lib/kbd/keymaps).

Det er lidt mere tricky hvis man også skal have det til at virke i
X-windows, men det kan lade sig gøre.

Sig til hvis du er interesseret i mere info!

--

mvh

Palle Skov Bratholm
<sslug@sslug>