Re: [VI] Hvordan ændres tekst farven?

On Sat, 19 May 2001 11:58:31 +0200,
Gunner Poulsen <sslug@sslug> wrote:

>Jeps!
>
>Kan man skrive det i en anden fil så det både gælder når man starter vim
>i en konsol og når man starter den grafisk?

Det ved jeg faktisk ikke, bruger aldrig den grafiske udgave. Men man kan
da sætte en
so .vimfaelles
en i både .gvimrc og .vimrc og så ligge det fælles ind i .vimfaelles.
(Eller lave en so .vimrc i .gvimrc)

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.fuzz.dk