then color normal white on black
then color bold red
then color emphasized cyan
then color italic blue
then color underlined green
then color fixed yellow
then color cursor green
then color standout red

Jeg har så prøvet at åbne den i vi og tilføje linien: set nu, altså sådan at
den ser således ud:
map! ESCOp 0
map! ESCOq 1
map! ESCOr 2
map! ESCOs 3
map! ESCOt 4
map! ESCOu 5
map! ESCOv 6
map! ESCOw 7
map! ESCOx 8
map! ESCOy 9
map! ESCOn .
map! ESCOk +
map! ESCOm- -
map! ESCOj *
map! ESCOo /
if gui=="termcap"
[...]
set nu

Men det har ingen effekt haft på linienummerering.

Mvh.
Thomas

P.S.
Den skriver stadig "Missing RHS"