Re: [VI] Linienummerering i vi

In sslug.vi, you wrote:
>Hej,
>
>Der er en fil som hedder /~/.vimrc, men er der osse en til vi?
>Jeg har hørt noget om en /~/.exrc, men hvordan skal formatet være og lign?

.vimrc gaelder kun for vim

.exrc gaelder for vi og andre (vim laeser eksempeltvist foerst .vimrc og hvis den ikke findes saa .exrc)

du smider bare linien

set nu

ind i den .vimrc (og den gaar nok ogsaa i vi)

alternativt har jeg en rimelig ond .vimrc med tilhoerende directory paa
www.jlouis.dk

--

Jesper

It's all magic.  :-)