syntax highlightning xdefaults

Hej

Jeg har lige sat min Debian op så ~/.Xresources (=.Xdefaults) er erstattet med
et dir ".Xresources" med en masse program specifikke resource filer.

Når jeg åbner disse filer i Vim (6.0.aa) er der ikke syntax
highlightning. Når jeg åbner de "systemiske" er der ingen problemer.

Jeg har nu klaret det ved at sætte flg . ~/.vimrc

	if strlen("${HOME}/.Xresources/*")
		set syn=xdefaults
	endif

Men er der en smart måde at løse det på ?

Leo