Re: [VI] Ingen pgUP, pgDwn, Ins, etc

Hej Merlin
Ok! nu er vi i det mindste i VI territorie, resten af løsningen er
relativt nemt:

Du beslutter (eller ved!) hvad du ønsker at f. eks. F10 skal gøre,
dernæst finder du ud af (evt gennem dette forum) hvordan du udfører
denne funktion i vi.

Til sidst skal du tilføje denne funktion til vi med kommandoen:
map <Ctrl>v <F10> "erstatningsfunktionen"
(endelig, når du er sikker på at det virker! Tilføjer du disse maps
til din ~/.exrc eller en anden initialiseringsfil).

Dette er ikke hele historien, der kan optræde komplikationer afhængigt
af hvad du vil gøre og opnå, men det er et udgangspunkt!

F5 bliver antageligt anvendt internt af din terminal-emulator, så den
kommer du nok til at leve uden

Endelig: når du har fundet ud af, hvordan du gør det hele i VI, så er
det et spørgsmål hvor mange af funktionerne det kan betale sig at mappe,
men det er selvfølgelig din egen afgørelse!!

mvh

Palle