Re: [VI] Ingen pgUP, pgDwn, Ins, etc

Hej
Selv undskyld! Nej jeg blev skam ikke fornærmet, min pointe var sådan set
at så vidt jeg kunne se bad du "bare" om en løsning på et ssh-problem
(som jeg i hvert fald ikke kan hjælpe med!). Men det problem burde efter
min bedste overbevisning ikke være noget problem, ihvertfald for vi.

Som jeg forsøgte at skrive:
Ctrl-f svarer til PgDn
Ctrl-b svarer til PgUp
Ctrl-d og Ctrl-u skifter halve sider af gangen

Afhængigt af hvilken vi-version du benytter eksisterer der også man-
pages og online hjælp.

forsøg evt med :help i vi
eller med man elvis eller man vim (eller hvilken version du nu bruger).

Men kom bare tilbage med nye, specifikke spørgsmål, du har helt ret,
det er det vi er her for!

mvh

Palle