Re: [VI] Ingen pgUP, pgDwn, Ins, etc

Tak for svaret, men jeg kan ikke finde noget som kan lige det i den version
jeg har.
Der er i Session Options - Emulation - Keyboard kun noget hvor jeg kan vælge
hvilken type keyboard jeg bruger. Ellers er der Session Options -
Emulation - Mapped keys. Men det er vel heller ik det, vel?

--Thomas

"Rasmus Meldgaard" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> [...]
F-tasterne,