Ingen pgUP, pgDwn, Ins, etc

HEj,

Dette spørgsmål er måske ikke decideret om vi-editoren, men jeg har en
windåse på mit arbejde som jeg ssh'er til mine servere. Jeg bruger
SecureCRT. Jeg kan ikke bruge taster som pgUP, pgDwn, Ins, eller F-tasterne,
og den slags. Derfor kan det godt blive et helvede at bruge vi :(.
Nogen som ved hvad jeg skal gøre for at kunne bruge tasterne?

Mvh
Thomas