fjerne buffere fra ':buffers'-listen?

Hej.

(Dette spoergsmaal gaelder maaske kun for vim?)

Hvordan 'rydder' jeg op i den liste af buffere jeg kan
faa frem med :buffers? Det kunne vaere rart at have
den begraenset til de filer jeg har har i mit working set
lige nu og ikke skulle belemres med filer fra en helt
anden session.

Ideer?
--
        Rasmus(sslug@sslug)

Shaw's Principle: Build a system that even a fool can use, and only a fool
will want to use it.