Syntax filer?

Hi VI-fans og VIMsters,

Ville der være interesse for et foredrag om udarbejdelsen af VIM syntaxs filer?

Jeg har rodet lidt med dette og jeg vil meget gerne dele min erfaringer med jer?

Det meste vil selvfølgelig være hvad som er at finde i online-dokumentationen, men jeg kan spice dette op med et aktuelt eksempel jeg arbejder på pt.

jonasbn
--
Eml: sslug@sslug || ICQ: 62401545
WWW: http://jonasbn.hjem.wanadoo.dk/