Re: [VI] vi-varianter

I artikel <sslug@sslug>, skrev "Anders
Bo Rasmussen" <sslug@sslug>:

> Hvilke vi-varianter bruger folk. Jeg bruger selv vim, og ville lige
> vide om der var nogen andre man også skulle prøve.

Bare for sjov kikkede jeg lige efter hvor mange forskellige
udgaver der umiddelbart er tilgængelige på Debian.

Imp editors  nvi 1.79-16 4.4BSD re-implementation of vi.
Opt editors  bvi 1.3.0-2  A binary file editor
Opt editors  elvis 2.1.4-4 A much improved "vi" editor with syntax highlighting
Opt editors  levee 3.4o-1  a very small vi clone
Opt editors  vile  9.2h-1  VI Like Emacs - vi work-alike
Opt editors  vim 5.7.019-3   Vi IMproved - enhanced vi editor

Leo