Intro, vi-novice

Hej alle vi brugere
hvor er jeg glad for at denne gruppe er blevet oprettet
Mine første møder med vi, skræmte mig fra vid og sans,
da jeg intet kunne, ikke engang afslutte vi. Det var når jeg
uden vidende blev kastet ud i den. f.eks fra texconfig.

Efter flere forsøg på at vænne mig til xemacs faldt jeg
over vim og skulle lige prøve. Jeg valgte gvim så jeg
i stil med xemacs havde nogle ikoner at falde tilbage på,
det har jeg nu overhovedet ikke brugt.

Efter den lille vim-tutor følte jeg mig helt hjemme, og
er stadigt begejstret, selv om jeg ikke kan meget endnu.

Jeg håber selvfølgelig at finde mange gode "fif"  her.
Leo