Re: [UDDANNELSE] Gnu skole/LUG'erne Tidl: Re: [UDDANNELSE] 500.000.000 DKK til Skole-IT

Hej Gunner og folk.

Jeg har i øjeblikket ikke så meget tid, så det bliver kort i denne
omgang.

Gunner Poulsen <sslug@sslug> writes:

> Som en udløber af bl.a. denne tråd har SSLUG indvilliget i at have
> vores grupper på deres (vores) Newsserver. Det er vi meget glade for
> :-)

Det lyder rigtig godt. Det glæder mig at høre.

Jarl

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:05 CEST [an error occurred while processing this directive]