Re: [UDDANNELSE] Programmet for skole seminaret

On Tue, 4 Sep 2001, Gunner Poulsen wrote:

> Kenneth Geisshirt skriver:

> Nå.
>
> Da vi er et frivilligt projekt uden økonomi, kan vi ikke forsvare at
> vores oplægsholdere selv skal betale kørerturen fra Aalborg - så så må
> vi jo nok renoncerer på værdigheden af at være medarrangører.
>
> Mange venlige hilsner Gunner Poulsen - gnu skole.

Jeg kan godt følge Kenneth - hvis man er medarrangør
kan det med at få transporten betalt ikke have lige så
høj prioritet som hvis man er invited speaker.

Især kan jeg godt følge Kenneth fordi vi faktisk ikke
har nogen financiering af arrangementet endnu.

Dog er min holdning at hvis der er råd, kan
medarrangører godt få dækket deres transport. Men hvis
I ikke tør løbe den risiko, så er det selvfølgelig ok.

Alternativt hvis I selv kan skaffe en sponsor kan det
naturligvis løses på den måde.

/hanne

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]