Re: [UDDANNELSE] Programmet for skole seminaret

Kenneth Geisshirt skriver:

> Jeg gør opmærksom på at samarbejdspartnere selv betaler for transport. Jeg
> vil ikke spørge en sponsor om rejsepenge til en partner.

Nå.

Da vi er et frivilligt projekt uden økonomi, kan vi ikke forsvare at
vores oplægsholdere selv skal betale kørerturen fra Aalborg - så så må
vi jo nok renoncerer på værdigheden af at være medarrangører.

Mange venlige hilsner Gunner Poulsen - gnu skole.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]