Re: [UDDANNELSE] Linux og Open Source i gymnasier

Søren Ulrik wrote:

> Hvis du skal se indholdet af konferencen, bliver du nødt til at alliere
> dig med en lærer, der har skolekom-adgang (det har langt de fleste - der
> er over 100000 brugere af Skolekom) - det er underordnet om det er en
> folkeskole eller gymnasielærer.

Det skal jeg så ikke. Jeg har ingen problemer med at finde en lærer jeg
kan alliere mig med, men det skal være inden i morgen, så det må jeg
droppe. Jeg har vist også nok til min præsentation, men det bliver nok
flere spørgsmål end svar.

Spørgsmålet er også, hvor meget nytte jeg ville have af at kunne komme
ind på en konference een gang, ved at kigge en lærer over skulderen. Jeg
ville ikke kunne referere til det jeg så, ville ikke kunne vende tilbage
og følge med i udviklingen, uden en masse besvær. Så er det nok bedre at
overlade interne debatfora til dem, de er beregnet for. Jeg holder mig
til den offentlige debat, og håber at nogen engang vil lave noget
offentlig dokumentation af hvad de har gang i.

Anyway tak for oplysningen.

Hvad er det den first class ting har, hvad er det for en protokol der
bruges? Og hvorfor har man valgt at anvende sådan noget? For at skræmme
os andre væk? :)

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]