Re: [UDDANNELSE] Open Source Education Foundation

Anne Østergaard wrote:

> Open Source Education Foundation
>
> Nyt initiativ til fremme af Open Source i skoler
>
> Børn skal lære at tænke selv og være i stand til at træffe oplyste valg
> ved brugen af ny teknologi!
>
> http://www.osef.org/

2 minutters blik på siden siger mig: Nogle skolefolk fra Arizona , nogle
computere de kalder K12, nogle fine projekter med applikationer mm. Men
hvor langt er de, hvor stort er det? Er det vapourware eller har de
lavet det? Er det noget der er værd at omtale i dag, eller bare noget
man holder øje med om bliver til noget?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"OS Wars: Luke, Use the Sourc12. e!"
-- Peter Toft, SSLUG's fearless leader

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]