Re: [UDDANNELSE] Linux og Open Source i gymnasier

"Bjørn Fahnøe" wrote:

> Her er en liste med hvad jeg lige kan komme i tanke om:

<snip>

Tak igen! Du hælder bare guldkorn ud af ærmet :) Med dine 2 indlæg
burde jeg i hvert fald kunne danne mig en lige så god ide om
gymnasiets situation, som jeg har om folkeskolens og de videregående
uddannelsers.

Venligst,
--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]