Re: [UDDANNELSE] Linux og Open Source i gymnasier

---------- Original Message ----------------------------------
From: Hanne Munkholm <sslug@sslug>
reply-to: <sslug@sslug>
Date: Tue, 24 Apr 2001 23:44:10 +0200

>Folks,
>
>Der var snak om at lave et arrangement for gymnasielærer også, ud over
>det med Linux i folkeskolen.
>
>Well. Jeg skal snakke om Linux i uddannelsessektoren om mindre end en
>uge og har ikke skrevet en linie præsentation endnu :)
>
>Jeg har en god ide om hvad jeg vil sige om folkeskolen, de videregående
>uddannelser etc. men jeg ved ikke hvad jeg skal sige om gymnasierne.

Vil gerne kommentere, men først et par afklarende spørgsmål fra min side

Først og fremmest hvor adskiller folkeskolen samt de videregående uddannelser sig fra gymnasier??

og hvem skal du tale til ?? - hvis det er undervisere så er det mest "indlysende" vel prog. til undervisning i math, stavning, fysik, kemi, etc.
prog. der kan understøtte undervisning - orker ikke at lede efter noget lige nu!!

Så er det jo også værd at overveje hvad man selv kunne have brugt i gym.tiden

--

Nicolaj

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]