Re: [UDDANNELSE] Linux i Folkeskolen

Carsten Svaneborg wrote:

> Det er en suveræn god ide!!!!
>
> Hvorfor kun linux i Folkeskolen og ikke Linux i skolen?
> Så kunne gymnasie og HF lærer måske også inviteres. Mon
> ikke behovet er ca. det samme.

> Dignitarere fra IT- og forskningsministeriet og
> Undervisningsministeriet bør indbydes. Hvad med
> Journalister og fagpresse?
>
> DLF har et blad "Folkesholen". Det ville måske være smart at
> lave en eller to artikler om OSS som introduktion og reklame
> for OSS i et sådan blad.

SSLUG har taget kontakt til bladet: " Folkeskolen", der er interesseret
i at lave nogle artikler som en introduktion til Linux. Samt henvise til
kronikken.

Den bør efter min mening hurtigst muligt godkendes formeldt af
bestyrelsen. Den, der har den endelige version( med alle
øl-henvisninger), Kennet, sender, og så foreslår jeg, at den lægges ud
som nyhed på SSLUG's website. Så kan alle der har lyst, anvende den/
linke til den eller efter aftale med SSLUG trykke den. På den måde kan
den også løbende blive opdateret ved behov.

> Her er nogle links til foreninger der måske kunne have interesse.
>
> http://www.dlf.org/sitemod/moduler/forside/index.asp?pid=0
>                              Danmarkslærer forening
> http://www.dl.gymfag.dk/     Datalærer foreningen
> http://www.gl.org/           Gymnasieskolernes læreforening

Med hensyn til målgruppen, så er den ikke mere fastlåst end at alle med
interesse i emnerne kan tilmelde sig.

Jeg forestiller mig da, at vi må lave flere arrangementer for
forskellige grupper ;-)

// Anne
--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]