Re: [UDDANNELSE] gnuskole soeger hjaelp

on Wednesday 11 April 2001 07:12, Claus Sørensen - Formand for KLID
<sslug@sslug> wrote:

> Jeg vil foreslå, at man udvikler de fleste applikationer
> som webapplikationer, så man er uafhængig af,
> hvilken platform klienterne kører.

...så længe man blot kører 1280*1024 under IE5.5 eller nyere. :-)

Webapplikationer er IMHO ikke velegnet til programmer der kræver mere end
bare et minimum af interaktivitet med brugeren. Webklienterne er simpelthen
ikke designet til den slags.

Mon ikke f.eks. Java-programmer kan bruges i denne sammenhæng?

--
Jonas Kongslund, http://kongslund.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]