Re: [UDDANNELSE] Skole-kronik

Carsten Svaneborg <sslug@sslug> skrev:

> Et maridts IT-samfund er et hvor børn ikke kan emaile en stil til
> læren fordi børnenes Word version er nyere end lærens, så læren
> derfor ikke kan læse stilen.

Ganske tangentagtigt må jeg lige indvende, at stile afleveret som
e-mail ikke er et ideal, det er værd at forfølge. Læreren kan ikke
gøre andet ved en sådan stil end at skrive den ud og derefter rette
den på papir.

I hvert fald ikke hvis hun vil blive færdig i samme skoleår, som
stilen modtages.

> Dette lyder måske utopisk men er jo p.t. situationen mellem IT- og
> forsknings ministeriet og undervisningsministeriet.

Og generelt, retorisk: drop "jo". Det virker nedladende. IMHO.

--
Stor hilsen -- Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]