Re: [UDDANNELSE] Danmark som førende Open Source-nation

On Wed, 14 Feb 2001, Carsten Svaneborg wrote:

> Eller Amanda, polities system, eller universiteternes økonomi system.
> Jeg tror ikke at politikere tør starter et sådan udviklingsprojekt.

Jeg tror nu alligevel, at vi her nærmer os en vigtig pointe. Værdien
ligger ikke længere i selve softwaren/teknologien (eller mp3'erne eller
divx'erne) men i det at kunne fremstille den. Det rigtige at gøre er
derfor at dygtiggøre menneskene i samfundet. Det er radikalt anderledes
end Amanda og Co, og det sker heller ikke ved at ansætte folk til at
producere software. Udfra ovenstående betragtning burde man ansætte folk
til at lære fra sig.

Nicolas

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]