Re: [UDDANNELSE] Danmark som førende Open Source-nation

Niels Erik Kaaber Rasmussen wrote:
> - heh, sjov sammenligning, vi skal passe på landbruget ikke kommer efter
> os!

Eller Amanda, polities system, eller universiteternes økonomi system.
Jeg tror ikke at politikere tør starter et sådan udviklingsprojekt.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:04 CEST [an error occurred while processing this directive]