Re: [TEKNIK] Redelegering af navneserver

On 2013-03-01 11:42, Peter Makholm wrote:

Alle navneservere for .dk domæner skal godkendes af DK-Hostmaster. Har
du gjort det?

Den vinkel havde jeg ikke opfattet - men nu er min navneserver godkendt

Med den opsætning du beskriver vil det også kræve at der bliver sat
glue records op i .dk zonen. Har du styr på det?

Nu må vi, hvordan det ser ud, når støvet har lagt sig. Jeg havde en australsk navneserver i listen over navneservere, og den kan DK-Hostmaster ikke lide, så den har jeg pillet ud, men det tager nogen tid før den er væk fra alle GratisDNSs servere.

Tak for tippet.

Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]