Redelegering af navneserver

Hej

Jeg har besluttet, at jeg selv vil være primær navneserver for mit domæne oz6bl.dk. Det har hidtil været GratisDNS, der har været primær navneserver fro mig. Jeg har fulgt anvisningerne på http://wiki.larsendata.dk/wiki/GratisDNS.dk_OSS og er nået til at bestille redelegering hos DK-Hostmaster.

Der får jeg imidlertid beskeden: Error: general. Primary name server doesn't exist.
og det uanset om jeg bruger ipv4 eller ipv6 adressen.

Med wireshark kan jeg se, at DK-Hostmaster ikke prøver at forbinde sig til mig, så spørgsmålet er: Hvilke kriterier bruger DK-Hostmaster til at beslutte, at min navneserver ikke eksisterer? For det gør den selvfølgelig...

Min navneserver hedder ns.oz6bl.dk med IPv4: 86.48.99.37 og IPv6: 2001:470:91c2:19::6

Bent

PS Jeg kan se, at en 'dig -x 86.48.99.37' fra en ekstern host ikke giver noget svar. Kan det i virkeligheden være et problem hos min ISP (Jaynet)?

'dig -x 2001:470:91c2:19::6' giver et fint resultat, men der er Jaynet jo heller ikke involveret (jeg har en tunnel fra Hurricane Electric).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]