Re: [TEKNIK] Redelegering af navneserver

Bent Bagger <sslug@sslug> writes:

> Med wireshark kan jeg se, at DK-Hostmaster ikke prøver at forbinde sig
> til mig, så spørgsmålet er: Hvilke kriterier bruger DK-Hostmaster til
> at beslutte, at min navneserver ikke eksisterer? For det gør den
> selvfølgelig...
>
> Min navneserver hedder ns.oz6bl.dk med IPv4: 86.48.99.37 og IPv6:
> 2001:470:91c2:19::6

Alle navneservere for .dk domæner skal godkendes af DK-Hostmaster. Har
du gjort det?

https://www.dk-hostmaster.dk/teknisk-administration/navneserveransvarlige/godkendelse-af-navneserver/

Med den opsætning du beskriver vil det også kræve at der bliver sat
glue records op i .dk zonen. Har du styr på det?

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]