Re: [TEKNIK] Bruger begrænsning

Hjalte Graae Magnussen wrote:

> Jeg har brug for lidt hjælp til at sætte 2 computer op som skal stå i
> en klub og de skal stå frit fremme, så der skal noget bruger
> begrænsning på og det de skal kunne er faktisk kun åbne en browser og
> den skal kun kunne gå ind på meget få sider.
>
> Det jeg vil køre er Fedora 18 og gnome 3 :-)

Hvorfor Gnome, hvis der kun skal køre et program?

Jeg tror den rigtige løsning er at skrive din egen browser på basis af
webkit, og så bruge den som "window manager".  Det tager vist ikke så
mange klik i QtDesigner.

Jacob
--
Beware of people with Gnus, they may Hurd you.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]