Re: [TEKNIK] Debian og bootstrap

On Thu, 7 Mar 2013 23:29:33 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Det har andre ulemper, fx hvis man laver en bit for bit kopi af
> disken, så er der pludselig 2 med den samme label.
> JonB

Jeg har sat label SL5x på en Scientific Linux 5.x og så har man
ikke pludselig to af samme navn :) Men det er nemlig rigtigt at
man har brug for device-navne, når man brugre dd og fdisk mv.

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]