Re: [TEKNIK] Transparent filsystem på tværs af flere maskiner

On 2013-03-15 13:11, Martin Møller Skarbiniks Pedersen wrote:
> Et problem med sshfs er performance. Jeg kørte en kort tid sshfs mod
> en gammel server og det var langsomt pga.
> krypteringen. Efter at jeg skiftede til NFS, så kørte det hele meget
> hurtigere og bedre.
>
> Et crontab script hvert minut er også forkert.
>
> Jeg tror en autofs+NFS er en bedre løsning.
>
> /Martin
Jeg må tilslutte mig autofs+NFS - jeg har haft det kørerende på en stor
Solaris installation med mange zoner og
et par hundrede brugere og det er en meget elegant og effektiv løsning.

--
Mvh.
 Kristian Duus Østergard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]