Re: [TEKNIK] Transparent filsystem på tværs af fle re maskiner

Du har selvfølgelig installeret ssh-serveren på alle maskinerne?

Hilsen Thue

Den 18. mar. 2013 01.21 skrev Michael Schmidt <sslug@sslug
>:

> Den 15.03.2013 kl. 11:13 skrev Thue Janus Kristensen <sslug@sslug>:
>

>  sshfs kunne være en løsning.
>>
> Har nu kikket lidt på sshfs, da det lyder som en OK løsning, men støder på
> andre problemer: "Connection reset by peer".
> Når jeg så søger en løsning på denne fejlrapport, lader ingen af de
> listede "[SOLVED]" løsningsforslag at hjælpe mig videre.
> Det lader til jeg end ikke kan bruge ssh mellem to af maskinerne
> "Connection refused" ... må grave lidt mere i det her.
> Tak for input
> /Michael

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]