/dev/random ændret ?

Hej,

  Jeg sidder p.t. på en opensuse 12.2 64bit og det ser ud til at jeg
kan læse uendeligt fra /dev/random og det undrer mig en del.
  Jeg startede en dd og efter et halvt minut, havde jeg fået de første
113 MB data. Burde /dev/random ikke have blokeret længe før det ?

~> dd if=/dev/random of=random
^C0+881160 records in
220287+0 records out
112786944 bytes (113 MB) copied, 30.0631 s, 3.8 MB/s

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]