Re: [TEKNIK] AsciiDoc/Docbook billed problem

On 01/28/2013 03:11 PM, Robert Larsen wrote:
> Jeg er ved at skrive lidt dokumentation i AsciiDoc, men jeg kan sgi ikke
> få billeder til at fungere i PDF udgaven.
> Jeg har følgende:
>
> image:xmpp_setup.png[XMPP Setup]

FYI så bliver følgende Docbook genereret:

<chapter id="_test_chapter">
<title>Test chapter</title>
<simpara><inlinemediaobject>
  <imageobject>
  <imagedata fileref="xmpp_setup.png"/>
  </imageobject>
</inlinemediaobject></simpara>
</chapter>

Jeg har også forsøgt med en JPEG, men intet virker...ikke i pdf

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]