AsciiDoc/Docbook billed problem

Hey

Jeg er ved at skrive lidt dokumentation i AsciiDoc, men jeg kan sgi ikke
få billeder til at fungere i PDF udgaven.
Jeg har følgende:

image:xmpp_setup.png[XMPP Setup]

...og det virker fint i HTML udgaven, men når jeg konverterer til
Docbook og videre til PDF (med db2pdf), så får jeg teksten (XMPP Setup)
istedet.

Det samme sker, hvis jeg har et [graphviz] afsnit. Det vises i HTML men
ikke PDF.

Hvad gør jeg galt?
Jeg får ingen fejl fra hverken 'asciidoc' eller 'db2pdf', og jeg bruger
Ubuntu 12.10.

VH
Robert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]