Rekursiv download af website

IT afdelingen lukker snart ned for et af vore gamle Typo3 sites.

Jeg tænkte at jeg lige ville lave en disk kopi af sitet inden.

Men uanset hvilke options jeg smider efter wget  så får jeg kun forsiden hentet ned

Nogen der har erfaring med wget og sites som anvender <base href="...." />?

/Lars Madsen
Institut for Matematik / Department of Mathematics
Aarhus Universitet / Aarhus University
Mere info: http://au.dk/sslug@sslug / More information: http://au.dk/en/sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]