Re: [TEKNIK] Rekursiv download af website

fre, 21 12 2012 kl. 21:26 +0100, skrev sslug@sslug:

> wget -c -e robots=off -w 1 -r -p -U Mozilla http://imf.au.dk/
>
> Den skulle kunne snuppe den.

Ville det ikke være smartere at lave et dump af databasen, og hente
php-filerne via (s)ftp? Så vil du kunne genskabe sitet på en lokal xAMP
stack.

/Lars Nielsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]